Thursday 24 May 2012

Pokkits!

Assalamualaikum!

Hai sume~~ Wah, sungguh formal aku disini..hahahaha~~ Ske hati aku la kan..peduli hape aku..Okey2..straight to the point. Baru2 neh (xtau la baru lagi ke atau dah lama dah..ske ati ko la Syiha..) Kentucy Fried Chicken atau lebih dikenali di kalagan makhluk di seluruh muka bumi neh sebagai KFC telah membuat satu special promotion kepada pengikut setia KFC. (Memang saje je xnak letak tanda titik kat ayat sebelum tu...muahahaha~~~) 
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
 

APAKAH????
 :
:
:
:
:
:
:
:
 TADAAAAAAAAAAAAAA~~~~~~ 




KFC Pokkits : The End is The Best!


Tu diaaaa~~~ Pokkits rupa nye..Cerita bermula pabila aku telah menyelak surat khabar semalam. Tiba2, aku tertengok satu iklan yang sangat menarik. Ape yeng menarik nye tu???



Yang menarik nye disini, harga promosi untuk pokkits nie cuma RM 2.60 je..RM 2.60????? Tak caye kan?? Murah kan???? (Banyak betul persoalan disini..muahahaha~~~). RM 2.60 tu bagi set ala carte dan bagi set combo harga die Rm 5.50 (not included tax okey..). Tapi, promosi pokkits neh bermula dari 14 Mei 2012 sampai 27 Mei 2012. 

yummyy~~~


Kepada sape2 yang belum try, pe kata korang try..Rasanye, okey la..not bad.

No comments:

Post a Comment