Sunday 6 May 2012

Hari - Hari Yang Giler Kentang

Assalamualaikum..

Ini adalah perkara yang berlaku pd aku hari ini..

  1. Aku terpaksa pergi secepat mungkin utk ke Shah Alam, sedangkan time tu aku ngah teman ibu aku beli barang dapur. Aku hanye ade 3 jam utk bersiap, tunggu bas, tunggu komuter dtg, nak tunggu komuter gerak lagi dan bla bla bla ~~)
  2. Plan nk ke Shah Alam xjadi, sbb aku kne rushing.. (sbb nk tumpang org naik kereta and aku x suka org tunggu aku, sbb aku rasa tu mnjadi satu bebanan pd org lain)
  3. Arini aku naik komuter..aku rasa prestasi komuter itu sgt memberangsangkan . Selalu nye, komuter tu lembap mcm siput dan itu tidak berlaku pada hari nie.
  4. Sesampai nye aku kt Terminal Bas Bersepadu (TBS), aku cepat2 beli tiket bas blik segamat..Sekali punye la ramai org kt kaunter tiket bas tu..Last2, aku beli je kt kaunter online yg kt tepi2 tu (mls nk beratur and sesak2)
  5. Sebelum aku nak naik bas, aku pegi toilet dulu..Dgn tak semena2 nye, aku tersiram air kt seluar aku..yes!! seluar ko basah syiha!! nasib baik kt bahagian bawah kt kaki, klo kt tempat yang "x sepatut nye" cmne..aduhhh~~
  6. Sampai kt Segamat, aku terus amik bas yow hoew (cmni kot eja dy, aku pn x reti nk eja cmne, arghh~~ lantak la..). Bas tu pegi KIP MART dulu,baru dy lalu dpn umah aku. Mase bas tu nk masuk simpang, tibe2 bas tu langgar kereta pulak. Pakcik bas tu xperasan,ade kereta kt sebelah bas dy. Nasib la tempat kejadian, da dkt ngn umah aku. Balik la aku ke rumah dgn berjalan kaki. (Penat~~)
  7. Padahal malam nie, aku sgt lapar, tapi aku xde selera pn nk makan.. (leh kurus neh..hehe~~)
  8. Sampai kt rumah sewa, aku terus terfikir kan hari2 yg bakal aku tempuh minggu nie sgt2 lah mncabar diri aku.

ISNIN :
 Pre- Test

SELASA : 
Presentation & Test

RABU : 
Trip pegi KL

KHAMIS : 
Presentation
(punye la lame aku & group membe aku prepare tok bnde nie siang malam. Harap2 ia nye mnjadi)

JUMAAT : 
Presentation & Test lagi.. (mmg terbaik lah kn)

SABTU : 
Test

Satu perkataan je yg keluar dr mulut aku.. PENAT..Harap2 ALLAH mempermudahkan semua urusan aku untuk minggu nie. I need power and energy to face all this thing..Oh, ALLAH, please help me.. :((


No comments:

Post a Comment