Wednesday 23 May 2012

Let's Go To Melaka : Episod 2

Assalamualaikum.

Hahahaha~~~ da macam drama tv3 plak sampai ade ber episod2 bagai kan..Aku nak sambung lagi cerita di Melaka haritu. Just nk share ngan korang, ape yang aku dan member2 aku da wat kat sane.Lepas makan kt McD, korang bergerak untuk meneruskan plan ktorang. Nak tau, aku pergi mane??? Jeng..jeng..jeng~~

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:



PANTAI KLEBANG


Klebang..


Sesampai nye kat pantai klebang, bende yang pertama ktorg wat mesti snap gambar la kan...Memang dorang neh giler camera betul. 


Nie da memang menjadi acara rasmi..snap pic..

 Okey..bergerak melangkah ke pantai..

eeee~~~


Mimi wat2 terkejut!



Cam bese, eme ngan post maut dy..


Sempat lagi tue~~

Merenung ke langit..


Cam bese pose2 si jantan2 neh..

:
:
:
:
:
:
:
:

Mase ngah lepak2 kt pantai klebang, dorang ajak nyanyi2 tepi pantai sambil di iringi petikan gitar..(xleh blah ayat skema aku tu..hahaha)


Nie die pemain gitar kitorag..


Bernyanyi la ktorg di tepian pantai itu. Bape ketul lagu entah dorg rembat..Piching lari ke..sumbang mambang ke, peduli hape kan..asal kan enjoy~~

Hari tu jgk, ktorg sambut besday si Batas neh..SUPRISE UNTUK BATAS..HAPPY BIRTHDAY BATAS..


Kek untuk si debab yang ke 24 taun...



Si debab diserang dgn kek..bertepek2 kek kt muka..

Si debab ditanam dgn pasir...




Masa2 yang dinanti kan dah tiba...Sunset..yeahh~~~

Muka2 teruja mase sunset..haishhh~~

Tak tau nape aku suka pic neh..
:
:
:
:
:
:
:
Nie adalah destinasi yang terakhir ktorg sebelum balik ke segamat yang indah..wahhhh~~ indah la sangat kan..Kat sana, ktorg nk pergi top up tenaga and isi perut sepenuh2 nye...wink2~~








ASAM PEDAS CLAYPORT

Batas bersama asam pedas clayport dy..


Tu diaa~~ asam pedas clayport..memang sedap n terbaikk~~

Jari2 pun nak pose ngan asam pedas clayport jugak..amik la~~~






~~~~SEKIAN~~~

No comments:

Post a Comment