Sunday 13 May 2012

5 Thing Only

Assalamualaikum and good morning..

Pagi-pagi buta menulis kt sini. Sebab mata neh tak nak tutup. Langsung tak rasa mengantuk pun. Esok pulak, banyak activity yang aku nak buat. YES~~~ I will go to Melaka!! 

Cuma nk bershare dgn korang. 5 thing about me. Just 5 thing only. I promise..hak hak hak..

  1. Suka sesuatu yang kemas dan tersusun.
  2. Kadang2, aku tak dapat nak gambarkan perasaan aku dgn kata2. (xtau nk express kn dgn kata2, tp mungkin org boleh melihat dari segi perbuatan aku)
  3. Bile aku sangat2 marah, aku lebih suka berdiam diri. Bile aku da cool, aku akan okey and become normal. 
  4. Aku tak pandai nk meniru dalam quiz, test, exam dan ape saje ujian yg ade kat bumi neh sejak dari azali lagi. ( klo aku nk meniru pun, mesti aku akan kantoi lepas tu) 
  5. Tak suke dgr lecturer bercakap lame2..tu boleh mnyebabkan aku hilang tumpuan yang sangat kronik. Ble da kronik sgt--> aku mula la ngn activity biasa, TIDUR..Tapi aku suke claz yang mengira. Aku akan lebih active pada saat2  begini.

No comments:

Post a Comment