Monday 23 April 2012

Blog Yang Cool !!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.. (^ _^)

Wah2..mukadimah ko penuh dgn kesopanan dan tatasusilaan jah! Ye2, arini adelah ari yang sgt penat bg aku..Merewang rewang ke hulu hilir..dan sampai ke Wangsa Maju..Gue capek dong..okey2..cukup2 dgn perlencongan bahasa ko disini jah! 

Sebenarnye, xde bende pn nk cte..tp ak nk cte gak..nk jgk..ak pnye blog, ske ati aku la kn..miahaha (da mula da dgn gelak jahat tuh..). Baru2 neh, xde la baru sgt pn..lame dah kot..kt kampus ak baru2 neh (baru2 neh lagi..haha..pengulangan ayat yg melampau utk 1 ayat saje sgt berlebih lebihan..) ade dibukak 1 branch Coolblog..kt Segamat ade coolblog??? woww, Segamat so cool lah!! Now, branch coolblog neh da merebak dan semakin berkembang bak cendawan di Segamat..

Neh buktinye aku x tipu..haha
Dan lebih menyayat hati, hampir setiap hari coolbog neh dipenuhi student2 yang kempunan nk rase bnde neh (bkn hampir pn, setiap hari)..da lebih menusuk jiwa lagi, salah seorang student tu adelah aku..(sian kt ko Syiha :[ ) Tapi ble da ramai sgt pn, aku pn malas la jgk nk beratur panjang2 semata2 nk rase coolbog..

Sebenarnye, ingredient coolblog bkn nye bagus sgt pn tok kesihatan kite..klo da teringin sgt2 tu bleh la kn...Terutamanye dy punye pearl tu (alahhh, yg jelly y wane itam tu..) tersangat lah tidak baek tok kesihatan..So, sbelom sesuatu makanan atau minuman tu mnjadi feberet korg, better korg cek baek n buruk makanan n minuman feberet korg tu dulu...

#Mybe aku akan update more pasal pearl jelly tu kt sini..InsyaALLAH, klo xde ape2 halangan..dan maaf, blog neh xde la cool sgt seperti tittle kt atas tu pun..hahaha#

No comments:

Post a Comment