Saturday 14 July 2012

Bebas..bebas..bebas



Assalamualaikum







Pada tanggal 13 Julai 2012, maka dengan itu aku telah bebas dari segala ape jua bentuk assignment, test, quiz, presentation dan seangkatan dengan nya. Untuk sementara waktu je, sem depan ade lagi!



Habis suda!



Fuhhh! Semester nie sangat2 lah menguji tahap kekentalan dan kegagahan aku *macho giler ayat kau* sebagai seorang student. *Nak muntah berdarah bile bace balik* Tapi ape2 pun result yang bakal muncul nanti, aku terima dengan seadanya setelah berusaha.Aku pun tak tau nape sem neh, sonok sangat ble da abis exam. Sebelum2 neh hepy jugak, tapi tak se"happy" macam sem neh. 




Firman-Nya dalam surah At Taubah ayat 105 yang bermaksud :
  
"Dan katakanlah wahai Muhammad “ Hendaklah kamu semua berusaha (beramal ) kerana Allah akan melihat dan menilai apa yang kamu usahakan .” 







Firman Allah dalam surah al Asr ayat 1-3 yang bermaksud :


“ Demi masa , sesungguhnya manusia itu berada dalam kerugian , kecuali orang yang beriman dan mengerjakan amalan soleh , dan nasihat menasihati dalam perkara kebenaran dan nasihat menasihati dalam kesabaran “


Ape-ape pun,aku mau balik ke hometown dengan jiwa tenteram. *Tenteram la sangat, pasneh nak mengelabah pasal result pulak kan*




HAPPY HOLIDAY TO ALL MY FRIEND!


No comments:

Post a Comment